Màster Mal… Martinez

Amb Marc Martinez | Currículum

  • 05/05/2018
  • de 11 a 14
  • Per majors de 14 anys

DESCRIPCIÓ

Màster Mal… Martinez: taller de teatre per entendre una obra de teatre.

PERQUÈ MÀSTER MAL… MARTINEZ?

  • Perquè quan surtis de veure Mal Martinez, humor i hòsties no t’hagis de fer mai més aquesta pregunta i me la puguis explicar tu a mi l’obra, com si l’haguessis entesa!
  • Perquè coneguis el llarg camí que he fet, companya… i no tan sols la meta.
  • Perquè la nit de la funció, tu pagaràs per gaudir del que passa davant… però jo vull mostrar-te… tot el que hi ha al darrera.
  • Perquè sentiràs unes 8.500 paraules… però sàpigues que n’hi havia tropocientes.
  • Perquè no és imprescindible que tot el que dic a l’obra sigui veritat… també és important que rimi, i que emocioni, i que ens ho passem teta.
  • Perquè l’origen de tot va ser la necessitat.
  • Perquè la única cosa que volem és entendre’ns, i fer-nos entendre.
  • Perquè l’obra està basada en fets reals… com la teva vida mateixa.
  • Perquè, efectivament, opino, versiono, deformo, retallo, invento, exagero…
  • Perquè totes les persones tenim una història… i aquesta podria ser la meva.

VOLS MUNTAR EL TEU ONE-PERSON SHOW?

O dit d’una altra manera: Refem el viatge que uneix el meu desig de sortir tot sol a l’escenari (perquè un dia decideixo que ha arribat l’hora de tirar-me nu a la piscina, és a dir, la concepció mateixa de l’espectacle), amb el moment exacte de prendre MAL a les seves respectives localitats, Senyores i Senyors, dels seus teatres… tot passant pels meus nervis, els seus aplaudiments, les crítiques, els catxets, les novatades, les anècdotes…

Per arribar al nostre TALLER DE TEATRE PER ENTENDRE UNA OBRA DE TEATRE. Perquè és només així que podrem créixer, i caminar una miqueta pel cervell de l’altre. Dramàticament parlant, of course.

Una experiència personal, individual i intransferible, personal, com el mateix muntatge. Que ben bé es podria aplicar, a base d’improvisacions, jocs de dramatització, taca-taca… a la trajectòria vital de qualsevol actor o actriu (ballarí/na, pallasso/a…) que hi hagi a la sala. Si més no, ho podríem intentar.

I si els participants són -en la seva totalitat, o en formen part- un grup de teatre, es podria mirar de trobar un paral·lelisme, o els punts de contacte, entre el procés de recerca interior/exterior que ha fet el que us parla, i el que qualsevol altre persona o col·lectiu hauria d’engegar per explicar la seva història, per tal de transmetre qui sap què, amb quins objectius, i per quina causa.

Equiliquà!

Marc Martinez.


INSCRIPCIÓ

    Ja no és possible realitzar la inscripció a la Masterclass

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, prem l'enllaç per més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies